Tuesday, November 16, 2010

[...selamat tinggal dunia cucuk langit...]

15hb Nov…tarikh rmi bakal2 guru meroyan…hehe…tarikh kluar result penempatan…

TAPI, wa x meroyan…wa rilek2 ja…hihi…


check2 kat web…kuar natang ni…

Apekah???

TIADA NEGERI PENEMPATAN…ye2…wa fhm…tak perlu lah huruf besar, font merah segala bagai…agak2lah…

Tengah2 serabut…mak wa jerit dari luar…

joe…..! bila nak lap tingkap ni…!

ok…sangat membantu…haha…

Tapi…semua dah ok…alhamdulillah…!

TIPS:

Ingin mengelak dari membersihkan rumah menjelang raya??? Sudah pasti pura2 sibuk kat depan laptop bukan caranya…wa da cuba…tak Berjaya..hehe…

k…nak pasang langsir…

7 Comments:

eyna said...

ha3.. aku rasa ko di buang negara bha ni....

en JOe Pacak said...

aku igt mengajar dari rumah ja....

vid conference gitu...

Cik Mus said...

apa itu dunia cucuk langit ?_?

en JOe Pacak said...

dunia enjoy...;)

Hakim Az said...

ape cer bro? maybe ko nye spesial kes :)

Sofia Karim said...

hehe.. rileks le joe.. best tu dapat sekolah teknik.. senang cerita dah tau sekolah...

en JOe Pacak said...

hakim>mmg special...hehe...

sopia>yup....