Friday, June 3, 2011

[...betul-betul holiaw...]

Salam...
bapak lama tak updet blog...

bz der...membuat persiapan untuk anak-anak...maklumlah...nak buka skul dah...err...

ok..saja la mau stori...

rmi org slalu cakap, muka wa ni nmpk muda sgt, cute, baby face
(tlng jgn pangkah wa plis...)
wa trima ja la...dah knyataan...haha

ada kelebihan n keburukan bnda ni...so wa kongsi la crita yg berlaku kat wa...

Keburukan:

1. waktu wa jadi jurulatih tuk perkhemahn KRS hri tu, ada aktiviti merentas hlgn, so wat di litar PLKN...so tgh2 instructor tu bgi briefing,
wa p la try2 monkey bar tu...

dia leh jerit kat wa..."ooooooiiiiiiii, sapa bagi kbnrn try tu...!" mangkuk tul...
tak lama pastu dia dtg mnta maaf kat wa...dia kata igtkn student...hah...tau takut...hehe

(xyah tggu no 2 n 3...mmg ada no 1. ja...hehe...)


Kebaikan


Pernah jmpa tak ejen2 insurans ke...ejen hartanah nk jual rumah ke, yg dok tarik2 kita nak bgi brief ttg 'produk' dorang...
tadi wa p suprmarket...so kat pntu kluar ada la ejen2 bank mana ntah...insurans kot..

wa tgk yg lalu2 kat situ sumer kena paksa duduk or amik pamplet...
so wa pun ready la nak jln laju2...

skali tu dorang tak usha pun wa...cis...
tapi....mgkin dorang igt wa ni budak SPM kot...ok...wa trima dgn redho...haha

tu ja la kot crita...sumer bnda ada kebaikn kburukan...kan3???

TIPS??? jgn nak ngengada...da byk wa taip atas tu...nxt time...

2 Comments:

FiraHasan said...

puji diri sendiri. kahkah !

en JOe Pacak said...

kenyataan lo...haha