Friday, August 10, 2012

[ . . . masing-masing punya cara . . . ]

Assalammualaikum . . . 

sebentar tadi singgah pada laman penulisan alam maya rakan baru,

tiba-tiba, rasa malu menerpa, laman rakan itu penuh dengan nasihat dan info2 berguna,  diharumi oleh cebisan-cebisan ayat keagamaan . . .
jika dibanding dengan blog gua nih, hanya tulisan kosong penuh dengan jenaka yang tidak kesampaian...

serius, gua malu . . . 

NAMUN . . . setiap insan punya cara masing-masing, 
ya benar! hidup, tingkahlaku dan kata-kata gua sering diisi dengan gurauan dan sesuatu yang tidak bermakna (mungkin),

NAMUN . . . bukan bermakna gua tidak punya matlamat dan rasa tanggungjawab ...

NAMUN . . . gua juga menyimpan hasrat untuk menjadikan hidup kedua ibu bapa gua lebih baik . . .

NAMUN . . . gua juga ingin berjaya dunia akhirat . . 

NAMUN gua sedar, sebanyak mana pun gua mengetuk papan kekunci ini untuk menaip perkataan 'NAMUN' , gua tetap malu ... mungkin gua perlu berubah . . . ALLAH, permudahkan hidup hamba mu ini . .. 

terima kasih kerana membaca, perlu belajar lagi . . .

2 Comments:

Hairiah said...

ckgu mmg suka b'lwak :D

en JOe Pacak said...

jadi ka lawak cgu ?
hehe...