Sunday, December 27, 2009

[...easy maa...]


Tuhan
Aku berjalan menyusuri malam
Setelah patah hatiku
Aku bedoa semoga saja
Ini terbaik untuknya

Dia Bilang


Kau harus bisa seperti aku
Yang sudah biarlah sudah

Mudah saja bagimu
Mudah saja untukmu
Andai saja.. Cintamu seperti cintaku

Selang waktu berjalan kau kembali datang
Tanyakan keadaanku

Ku Bilang


Kau tak berhak tanyakan hidupku
Membuatku semakin terluka

Mudah saja bagimu
Mudah saja untukmu
Coba saja lukamu seperti lukaku

Kau tak berhak tanyakan keadaanku
Kau tak berhak tanyakan keadaanku


Mudah saja bagimu
Mudah saja untukmu
Andai saja cintamu seperti cintaku

Mudah saja…

p/s: bagi yg ada masa..carik vc lagu ni kt utube ker...then tlg explen jln citer vc tu..huhu...suka suki jah ak suh korang kan...bagi yg nak la...da try upload, tp tenet malu2...

Tips:

anda inginkan tips? bacalah entri berikutnya...haha..boleh???


k..nak petik seruling...

12 Comments:

tia aliya said...

erm pelik jer bunyinyer..... hai terluka lak ke..kater bujang..nie tba2 tluka. apekes nie joe...aduyaiii...

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

gilo mu jo

duta_illuzm said...

sat...sbb terluka la jd bujang...hehe...

jen...blah r mg...saing??? sembang....

tia aliya said...

mcm mana plak ko bleh tluka nie??? ooo diam2 upanya ada rahsiah mue nie joe...aduyaiii...

duta_illuzm said...

haha....biarlah rahsia...

tia aliya said...

taro...tuanmu ada rahsiah... malm nie aku belasah c taro..hihihi...

misz benida said...

petik seruling ajaib ke tu??

duta_illuzm said...

weh sat...taro tidak bersalah..haha...

misz benida..yup..mmg ajaib...betul2 holiow..

Anonymous said...

Tuhan
Aku berjalan menyusuri malam
Setelah patah tumbuh silih berganti
Aku bedoa semoga saja
Ini terbaik untukku dan emoriz

Dia Bilang 1 2 3


Kau harus berbisa seperti ular
Yang sudah biarlah sudah

Mudah saja cerita
Mudah saja mendengar cerita
Andai saja.. Cintamu seperti cintakut

Selang waktu merayap kau x ku harap kembali
Tanyakan pukul berapa ni?

Ku Bilang 1 2 3

diriku tak berhak bertanya
adakah diriku semakin terluka

Mudah saja berkata
Mudah saja untuk terluka
Coba saja lukamu seperti lunkang (hahaha)

Kau tak berharta untuk diriku
Kau tak berharga untuk kurayu


Mudah saja melihat
Mudah saja mendengar
Andaikan saja diriku sudah tiada

Mudah saja…

editted by
emomelcute

duta_illuzm said...

sapo plop anony ni...adakah badul???

tp best gak...nnt kita wat lagu guna lirik tu ek..

emoriz said...

oho.. bukan2.. beta tak tau sapo yang buat.. beta tak bersalah

duta_illuzm said...

burs la ko badul...hihihi....