Saturday, December 26, 2009

[...yahoo...!...]

entri ini lsung xda unsur lawak!
entri ini juga xda paedah...!

erm...nak tanya ni...

korang pernah x rasa macam xda arah tuju???

korang pernah x rasa seolah-olah xda tmpat mengadu??? even family...

pernah x korang kan...bila ada masalah besar....tp MALU nak cakap kat parents...?

pernah x korang dalam situasi d mana korang nak balik kg...tapi....hah...tapi apa ek?? korang sendiri xtau tapi apa...nak kata xda masa, x juga...nak kata xda duit....x juga....

pernah x korang ada masalah...rasa nak nangis pun ada...tapi org sekeliling x perasan..sbb bila korang jmpa orang lain...korang otomatik senyum n wat lawak cam biasa....?

pernah x korang rasa macam pelarian???

pernah x???

erm....aku pernah...dan sedang....!

Tips:

blur~

k...nak tido!

8 Comments:

enuLwanie said...

patutlah status kt fb pun tulis 'mcm pelarian'.

sy pun x pernah lg jd cmtu.

tapi apapun, kena kuat semangat!

kn awk lelaki. tabah menghadapi segalanya.

nilah pengalaman hidup.cuba belajar apa yang terjadi di sebaliknya.

duta_illuzm said...

da cukup kuat da ni...

tq3x..leh wat saim demo ni..

enuLwanie said...

ohhh..
terima kasih la klu nak saing dgn sy.
dialu-alukan.
suka je berkawan.
nnt jumpa sy, pkai baju seragam ek?
confirm cair...
hahahahhahahaha

{lumut} said...

aku pernah.
aku pernah.
dan aku pernah.
ini yg paling pernah.

"""pernah x korang ada masalah...rasa nak nangis pun ada...tapi org sekeliling x perasan..sbb bila korang jmpa orang lain...korang otomatik senyum n wat lawak cam biasa....?"""

pegi menjerit x pon nangis..xpon amik wuduk..mintak byk2...
senyum even byk mslh.

duta_illuzm said...

enul>> baju seragam?? xperlu kot..haha...

lumut> bnyk persamaan ni..kapel jom??! er...hehe...

enuLwanie said...

wah..terus ajak lumut kapel.
bru nak ajak awk kapel..
wahhh gitu!

duta_illuzm said...

haha...enul...2-2 pn xpa kot..huhu..

tia aliya said...

sabar2....ramai lg pernah rasa bah... wat xtau jak...hahaha...hdup harus diteruskan... begitulah orng perantau... dah lah family jauh. nak mengadu pon sush. huhuu... ada family angkat pon sush nak g..huhuu...ini lah nasib.. sabar jak lah joe...