Saturday, July 3, 2010

[...emo di petang hari...]

salam...

mggu lepas wa join member wa (haris) n mak dia g jual kerepek...

naik keter & singgah kat umah org r sekitar felda tu...
berikut adalah bidang tugas pada hari tersebut:
mak haris : promoter
haris : driver
adik haris : cashier
johan/wa : pemanis / alat yg digunakan agar jualan laku (muahaha)
nk dijadikan stori...mak haris tu ada sediakan beberapa balang untuk rasa kerepek tu, tester org felda cakap...
jadi ada sorang makcik ni...bnyk kali mak haris suruh rasa..dia kata tak nak lah...
4-5 kali juga la...siap mak haris kata rasa ni xpayah bayor...dia tetap kata taknak...
aku pun konpiusla...mkcik ni puasa ke...xnak beli ke...jatuh cinta kat aku ke...
last2 mak haris dengan nada agak tegas kata, ko rasa la dulu...sedap la...
suasana dah tegang...
makcik tu pn dengan nada lagiii tegas menjawab... " aku takda gigi la...macam mana nak rasa...???!!! "
aku pun dgn langkah macho masuk keter...thenn......gelak...muahahaha....

ptutla taknak rasa kat situ...erm...luv u makcik...hihi...
(pic bukan sekadar hiasan)

TIPS:

jangan makan benda manis2...nanti xleh rasa kerepek...:P...
k...nak g naik uunnntaaa....

4 Comments:

handhalah ibnu kamil said...

ahhaha
mengong.....

kesian macik tu. ko reka ke betul2 ni??

duta_illuzm said...

betul la..ak mana pernah menipu...hihi....

Anonymous said...

yuhu.....

Nurul said...

hahaha..cian makcik 2 :)