Wednesday, July 21, 2010

[...update sipi2 jer...]

Salam...

tadi kan, wa tengok cermin...punyalah wa terkejut....

wa memang tak sangka....

wa tengok ada wajah bawah ni kat cermin tu...


ahaks...sori...elemen mencapap tidak boleh wa tinggalkan...

murid2 wa ramai yang mesej kat FB, kenapa cikgu kat sekolah asyik stress...marah2 ja...senyum pun tak pernah....tapi kat FB baik je....

wa pun jawab la...kitaran da sampai...sekian~

eh2...tak...wa pun baru perasan...memang wa asyik marah ja kat kelas...terutama kat darjah 1...

apa tidak, wa duk terjerit2 ajar shapes n sizes...budak2 shuffle dengan jayanya kat belakang...

wa takut......wa TUA SEBELUM USIA....haha...

pe nak wat ni....????

TIPS:

ingin kelihatan tua??? jom...masuklah kelas wa...sehari ja...jaminan wang dikembalikan...

k...nak wat plastic surgery...

5 Comments:

iEn said...

memg culture shock aku masok skola rendah..aku kne pegang kelas djh 3 memg bising tahap mencapap..pgi tdi aku marah diorg bsing time ujian..n aku ade tny diorg >> Kamu ni memg nk bgi sye cepat tua eh?? << huhu..so conclusion ny, bdk skola rendah memg bsing, kuat main, lari2 lompat2 n swaktu dgn ny..so..HADAPI DGN SENYUMAN oke..haha

Anonymous said...

Biasala bdk2..thu nk main je..kna pndai gna psikologi bro..

Anonymous said...

cayalah...

duta_illuzm said...

ien>jgn lupa..shuffle gak kegilaan bdk drjh 1...ak xleh nk snyum da..da suntik botox..haha...

anon>da hbis psiko dah...

Nurul said...

rambut je kot same.
ahaks!
ok la 2.hahaha
ala..sng2 rotan jek
psiko gk tuh.