Wednesday, August 4, 2010

[...sesungguhnya temu duga itu stail...]

kabushhhh....kabushhh.....
cuba meniru bunyi ombak memukul pantai...nape...? tak samer ke....?

k2...tukar....
kebehhhh...kebehhh....

hah...ni amcm??? ada sama??? tak juga?? takpa2...sesungguhnya bunyi ombak itu subjektif...haha...

wa skang tgh duk sorang kat bilik ni...turn member pulak temuduga...
memang stail skang ni...da la bilik ni betul2 menghadap laut...10 langkah je sampai dah pantai tu...sarapan nasi lemak...teh panas...pergh...tiap minggu interview pun xpa kalau gni...hehe...

kalau lah ada dugong duk lompat2 lagi kat laut depan ni kan bagus...
jap2...dugong??? tak larat kot nak lompat2...obesiti katanya...

k2...dolphin la...hehe...

nanti wa kongsi pic2 yang diambil dari enset yg hidup segan mati tak mahu ni k...

TIPS:

antara barang penting yang wajib dibawa ke sesuatu tempat...gel rambut...wa lupa bawa cuak doe...tak keruan jadinya...:P

k...nak cari dugong...

11 Comments:

NazifaZali said...

dugong dolphin duyung mne best melompat?
=p

duta_illuzm said...

kuda laut! er...

NazifaZali said...

erkk..kuda laut leh melompat ek?
xpenah sy taw..ahakss

duta_illuzm said...

bulih...ala...macam kuda darat gak..cuma malu2...:P

NazifaZali said...

hahaha..
cam 2 ek..
xpenah lg tgk kuda laut malu..
ahakss

duta_illuzm said...

xpernah tgk?? silalah kunjungi kolam air tawar berdekatan...hehe...

NazifaZali said...

kolam air tawar..
sejak ble plak kuda laut membiak di kolam air tawar en.joe?
ahahaha

duta_illuzm said...

kuda laut moden ni...terbaek pnya...hehe...

SiBulan said...

yeke?
leh diterima akal ke?
ahakss

duta_illuzm said...

boleh pnya...

erm...komen la entri baru plop...hehe...

SiBulan said...

akn wa cube terime..
ahakss..
okie2 bereh~