Monday, January 4, 2010

[...ni lagiiii nazak...huhu...]

wahai aunty nageswari shamimi, anda seharusnya ber-tq kepada saya...
krn entri aku sblum ni...kamu jadi popular, ala-ala rosnah mat aris yer...
ramai member tanya, da duduk rumah nageswari lum...
tak pun..org tny, nageswari tu lawa x??? haha...
ramai gila orang amik berat n sayang aku ni..semua sebok tanya...ahaks...

bertempat di depan poliklinik syifa n surgeri,
aku telah memberi,
rm1000 kepada nageswari,
(macam best je tengok sumer 'ri' kat ujung, ni yg xnk stop ni)
maka lepas ni aku akan gigit jari,
tak dapat makan kari,
atau pun aiskrim-ri...
er...?

dah2..

rumah tu kosong g, nanti plan nak beli perabot, alat2 letrik seperti boiler, rice cooker, cooker letrik, iron, air cond, mesin basuh, peti sejuk, astro, robot serba guna...er...
ok2...*tipu*
mungkin setelah meminjam ngan along bukit beruntung, hanya 4 alat yg pertama sahaja mampu untuk di dapatkan...yang lain??? tunggu aku jadi pengetua...hihi...

siyes...tak sabar pla nak duduk rumah tu, nak pasang pagar letrik la, nanti Taro Pacak kena curi, CCTV pun paling kurang 5 bijik...
pahtu nak upah bibik...leh tolong basuh baju dan jaga farmville...haha...
aduyai...makin melalut...da lah...
nak tgk muvie jap...

nnt kalo rajin aku post stori pasal proses menduduki rumah sewa itu...k???
x perlu kot jawab "ok", aku bukannya dengar pun...huhu...

Tips:


Inginkan kulit yang licin??? gunalah kertas pasir gred A...kompom!
potong jangan x potong...er....?

k...nak tengok kajol berlakon ni...

2 Comments:

Anonymous said...

semua i kat belakang ki?
mu tiru post2 lepas aku kan?i

smlam aku makan biri biri,
cicah sos cili,
kalau mu brani,
isaplah jari sendiri,
jgn isap mende laini,
pastu aku berlari,
pijak kepala sabri,
ttbe maznah sepak kaki,

dan tersungkur di celah perigi..

bye byeii..

en JOe Pacak said...

jen blogger hebat
tu sebab aku tiru post2 lepas mu
sekian~